John Wick


   John Wick(Keanu Reeves) hayatının kadınını bulduktan sonra yeraltı işlerini bırakır. Hayatına eşiyle devam eder.Ancak eşi ölür ve  hayatı tam bir çıkmaza girer. Kapısında karısının ölmeden önce hediye ettiği köpeği bulur.Köpek Jhon'a eşini hatırlattığı için ondan ayrılamaz.Fakat üç tane adam köpeğini öldürüp arabasını çalar. Jhon  bu adamlardan birinin eski ortağı ve büyük Rus mafya babasının oğlu olduğunu öğrenir.Artık tek amacı intikamdır. Uyuyan devin uyandığını duyan mafya bu çocuğu gizlemek için her yolu dener. Ancak başarılı olamaz. Jhon eski günlerindeki gibi durdurulamaz bir kiralık katile dönüşmüştür.Ama artık para için değil intikam ve onuru için öldürmektedir.Bu yolda Jhon'a yardım eden onurlu insanlarda vardır.İhanet eden eski dostlarda.

Benim Yorumum:Film Keanu Reeves'in tam bir baş yapıtı olmuş.Beklentilerimden fazlasını veren bir film.Nasıl başladığımı ve bitirdiğimi anlayamadım tek solukta bitti.Hayatımda bu kadar harika aksiyon ve suç içeren bir film daha izlememiştim.Nedense izlerken bana Hitman'ı hatırlattı.

IMDb:7.2
Bence:8.7

                                                                                     FRAGMAN
Arkadaşlar lütfen olumlu yada olumsuz yorum yapmayı ihmal etmeyiniz...


Yorumlar

  1. çok sağlam film Keanu Reeves in matrixten sonraki en iyi filmi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence film matrixten çok daha iyi daha sağlam temellere kurlu bi film

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dangal